Saturday, May 28, 2011

Dan Bila Nasi Beriani di dalam Genggamanku, Hahah !!

Perghh. Bersawang belako lah blog saya nh. Haha. atoiii. Maafin yah. saya kebizian sungguh rasanya kmarin, Tapi pahni dok bz dah. pasal saya udah menjadi penanam angur kehormat dirumah.

Graf dan pola kebizian aktiviti semakin menurun dan membosankan. WEEEYYY I were so happy at home, hey for surelah! But, bosan sungguh la hai. Aktiviti ??? Mengemas, membasuh, memakan, mentidoq, mengonlainggg, melayan ML, mempesbuk, men tengok mobi d utube dll. Eh. and one more thing. menghupdate application keje. Nak kejeee!!! Pls8~ La ni, tengak memupdate blog post sambil dengar cite kongsi. Ni pengiraannya yg terhabih bosan la ni. Hayoo. mace dok beh ja cte nh. sapo hok kata cta ni beh ? meh ak pelangkong sat. pandai jah. MARAH ni. MARAH.

Tadi teman mummy saya p kenduri kawin. Ahaiii ~ Bahagianya p melantak Nasi Beriyani. Sedap woo. Lama dah tingin nak mkn. Tingat2 Syahab nye Nasi Beriyani kek Taman U nun. Ni dapat yg pree. Triple makan lagi. HAHA. Heaven~ but the main point here. tetbe rasa mace nak kawin jae. Sapo sapo ado kenalan meh ejas skit meh. Saya Gadis kesunyian HAHAHA hampeh gle. NO NO NO ... What I really meant here,wa rasa smpai masa da untuk wa serius dalam merancang keluarga, I meant rumah, keta, belanjaq kawin, nama baby~~~ oh my. Hihi. Kene pk slalu diri da dewasa. And sometimes, acting matured pun not bad rite, hey bukan da jto hukum wajib ke skrg. hihi. yalah. apa apalah.

2 comments: