Saturday, March 12, 2011

Episode Isnaini: AHHH, comelnye, tp susahnya ada anak kecil !

Ok, hari ni short entry je.

Semalam hari penat. Wiihoooo. lebih penat dari biasa. Kahkah, ayat nak propa. Tauke saya bukak kedai baru kat UMall. So yesterday time to restock. Arrgggg T_T terbongkang kot sampai bilik.

K.Sal bawak 3 3 anak dia. Abang dy rahman kot nama, izzatul dan zulaikha. . Kiut. Hehhehe. Rsa nak beranak pulak. Boleh? Hihi. Tp dorng ni sngt banyak kerenah wooo. Kak fifahhhh kak fifahh jum tengok wayang... jum tengok binatang kat atas(kt tingkat dua UMall ade pethouse), kak fifahhh kak fifahhh nak g mane tuuu... kak fifaahhh jum g makannnn... plg best... kak fifahhh kak fifahhh napa ade misai.. Auuuucchhh! Ni nak marah ni -,-)" Kak fifah nak jadik atoook eh? Pfffttt~

Balik tu tumpangkn sorg budak UTM, haiss. I gt no prob lah ekceli. Tapi she's weido. Balik dari UMall sorg2 nak tnggu taxi. Kawasan ceruk tu? Biar betik. Datang 3 org ngan membe. Pastu membe sorang jumpa mak, lagi sorang jumpa akak. so dy kne balik sendiri. Tuuupp tuupppppp nak tau. Tupppp tupppp dak2 tu(membe2 dia dua org lg tu) kt depan UMall. Terdiam.

Apakah? ahh pelik la kau.

Ok, hari ni adik balik dari Pahang. And I keje jugak. So mamai~

2 comments:

  1. siti sifir.sjk bile kamu keje ni?
    ptt la sibok mnjg skrg!

    ReplyDelete